Blanketter i utskriftsversion

Här hittar du blanketter i utskriftseversion som kan antingen fyllas i på nätet eller eller som utskriven pappersblankett, men de dessa blanketter ska inte skickas elekroniskt (t.ex. per e-post)  till föreningen, utan läggas i styrelsen postlåda under säsongen dvs. före utången av september.

- Anmälan om utförd arbets-/talkoinsats . Du kan skriva ut blanketten och lämna den i styrelsens e-post inom september. Den elekroniska bnlanketten hittar du på medlemssidan under menyrubriken Blanketter.

Både talkoinsatsen och elmätarsiffran kan meddelas på pappersblanketten för talko- och elmätarställningen (pdf) som även delats ut som pappersblankett instucken mellan Sommarbladet. Pappersblanketten ska inom septemberi  lämnas ifylld i styrelsens postlåda  som finns bakom Storstugan (inte i byggkommitténs postlåda på Bastubacken)-

- Bygglovsansökan   Spara filen på datorn och skicka till bygglov@brunakarr.fi